Söndag

Hej idag har Tuba kom till mig för jag har renoverat mitt rum så jag måste slänga massor av kläder.Hon vill ha kläderna. Så hon tog nästan alla kläderna  ♥. Men sen Cyklade vi runt litte i Bromma . Men jag har lite bilder på dagen  .NI kan gärna komentera bilderna ♥ ♥

Sen när vi kom hem från cykelturen så skjutsa vi hem Tuba men inna det så var vi i Kista en kort stund för jag skulle handla en prisent till min kompis som fyller snart år .Förlåt att jag inte är hemma på din födelsedag  Puss
Men jag handlade till mig också ett par örängen och ett halsband. ♥ ♥

Här kommer bilderna♥♥

 

  en ful bild på mig

 Tuba villar lite ♥

 Tuba var litte hunrig HaHa

 Kom lite efter


 mörkt



 Jag utan smink , Jag till vänster
 vi
  Tuba

Kommentarer
Postat av: tuba

usch! hemska bilder! :) hahah, aa roligt blev det! :)

2009-06-08 @ 08:00:23
URL: http://tubas.blogg.se/
Postat av: Louise

taack för allt! älskar ditt namn! kanske för jag heter likadant...

din blogg är också jätte fin!

2009-06-08 @ 12:00:32
URL: http://sholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0